căutare personalizată
f64.ro

luni, 17 ianuarie 2011

Prelaunch Malaysia - o noua oportunitate online

Nu presupune nici o investitie, nici macar de timp!

CLIKC PE LINK-UL URMATOR PENTRU INSCRIRE
http://www.prelaunchmalaysia.com/costym
Din Ianuarie 2011 se poate colabora cu Google. Doar 16 zile ptr inscriere Gratuita Mondiala (si pana acum am lucrat ptr.ei ca si clienti ). Timpul trece si inscrierile sunt fff rapide. Google organizeaza reteaua, ptr. toti membrii care au net. Dupa deschidere site,  pe pagina in dreapta sus exista o rubrica JOIN, trebuie sa dai CLICK AICI pentru inregistrare.
Dupa ce m-am inregistrat, pana am primit mail de confirmare si am deschis erau deja 12 inscrisi in echipa. Pana m-am uitat la ei s-au facut deja 18 si acum pana va scriu nici nu mai stiu ( erau din Romania, Ungaria, India, Anglia, Italia, Ghana, intre timp sunt inscrisi 38 adaugandu-se si din Malayesia, USA, Slovenia, Irlanda, Denmark, Polonia … deja sunt 60) si eu abia acum incep sa promovez, o sa vedeti ora la care am publicat si o sa va spun cati sunt deja. 107 . Acum sunt  206…
Cand va trimit sunt deja 275 (si noaptea se inscriu cei din tarile unde acum este ziua. Noaptea  se fac inscrieri mai ales de acolo iar ziua de  pe-aici). Acum am 340.  Atentie !!! Am pierdut 2 ZILE.  Nu mi-am facut timp sa citesc mailul cu invitatia (din 08.01. ) !  Deja sunt 388
Intr-o saptamana aproape 14  mii de oameni s-au alaturat. Nu aveti nimic de pierdut. INCERCATI!
Este un nou sistem. Asta înseamnă că sub dvs. se vor inregistra nu numai persoanele pe care le-aţi invitat, ci din întreaga lume.
Care-i castigul?
Google are un profit 1.3 milioane dolari pe zi dupa fiecare „CLICK.”
Acum avem posibilitatea sa profitam si noi.

Ce puteti face sa nu pierdeti aceasta posibilitate?
Inregistrati-va !

Inregistrarea este complet gratuita. Si se face AICI:
http://prelaunchmalaysia.com/costym

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu