căutare personalizată
f64.ro

luni, 1 noiembrie 2010

Anno1777 un super joc joc online si …

Zilele astea am primit un comentariu pe site era un spam cu un joc. Totusi curiozitatea ma prins si am dat click. La prima vedere un joc online bazat pe o retea sociala copie fidela a lui eRepublic. Pentru ca am vrut sa vad daca se poate aduce ceva nou la o copie mi-am facut un cont si …
Cum spuneam la prima vedere e o copie a lui eRepublik atat ca si grafica cat si ca si ideea de baza. Trebuie sa iti fac personajul tau cat mai evoluat in lumea lui Anno1777. Trebuie sa muncesti pentru bani, trebuie sa te lupti pentru puncte si ai posibilitatea sa cumperi de la mancare pana la haine, arme si chiar si carute si baloane.

Ce aduce nou:

  • Toti cei inscrisi au un stapan. Ceea ce inseamna ca trebuie sa platesti o taxa din ce castigi tu stapanului.
  • Un sistem economic incredibil de complex pentru un joc.
  • Bonusuri din partea statului pentru diferite actiuni care le faci in joc (vezi mai in poza de mai jos)

Ca si in eRepublik poti sa iti creezi companii, ziare etc. Aici nu doar ca poti sa le creezi dar poti sa vinzi si actiuni, mai mult poti sa deti si banci. Bancile ofera imprumuturi dar si dau dobanzi pentru depozitele pe care le faci.
Un aspect interesant despre ziarele din Anno1777. Atunci cand detii un ziar creezi articole – asemanatoare cu articolele de blog. Ca sa le citeasca cineva trebuie sa plateasca o anumita suma. Pentur fiecare cititor care plateste acea suma intra in contul tau.
Un alt concept foarte interesant este cel de sclavie. Atunci cand te lupti daca castigi lupta cel care pierde devine sclavul celui care castiga. Asta inseamna ca din orice venit al sclavului primesti un procent. Poti sa vinzi sau sa cumperi sclavi cu preturi impuse de tine. Exista chiar si o piata a sclavilor.

Moneda de schimb:

Exista 3 monede in acest joc. Leul (RON-ul nostru cel de toate zilele), Aur si bineinteles Euro. Un aspect foarte interesant in acest joc este faptul ca poti castiga in joc bani pe care  ii transformi in euro si poti sa ii primesti in contul tau de PayPal. Pentru cei care au impresia ca or sa se imbogateasca repede jucandu-se vreau sa fac o atentionare. Trebuie sa fi un comerciant foarte, foarte bun pentru a obtine cativa euro din acest joc deoarece competitia este foarte mare. (mai repede asi castiga 10 euro in realitate decat in joc – la stadiul la care mi-am adus personajul deocamdata). Totusi am vazut in clasamentele jocului persoane care au scos intre 10 si 60 de euro. O fi doar de ochii lumii clasamentul ala? Nu stiu ce sa zic eu joc doar de 2 zile si am doar jumatate de euro. Cand ajung la 10 am sa incerc sa ii scot si am sa anunt daca e pe bune.

Inca un aspect foarte interesant. Firma ce administreaza jocul nu doar ca iti da posibilitatea de a baga bani adevarati in joc si de a scoate euro din el. Ofera un sistem de actiuni al jocului care iti da posibilitatea de a primi o parte din incasarile generate de intregul joc. (vezi in imaginea de mai sus)
Daca va place ideea jocului dau doar aveti mult timp liber pe la job si nu stiti cum sa il consumati dati un click pe link-ul de mai jos si sa ne confruntam :D
Pentru invitatii la Anno1777 dati click pe link-ul de mai jos:

Update:
In  ultima vreme Anno1777 a cam tot avut o serie de probleme – baza de date stearsa si restearsa, bani disparuti, etc.
Jocul este in ca in stadiu beta ceea ce inseamna ca deocamdata o sa se cam intample diverse lucruri de acest gen .
In caz ca vreti o alternativa va invit sa jucati eRepublik. Un joc mai vechi la fel de interesant si fara probleme de acest gen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu